Každý deň je príležitosť na úsmev! 

Štartujem NEWSLETTER!

27.04.2023

Prichádzam k vám s novinkou!

Samozrejme, ušila som si tým na seba "búdu", ale mám rada výzvy, a toto je pre mňa jedna z tých väčších.

Tento blog nedávno oslávil dva roky a pre mňa samú je menším prekvapením, že som pri ňom zotrvala tak dlho. Pravdepodobne je to tým, že som si našla niečo, čo ma napĺňa, baví a vidím v tom aj zmysel. Pri jeho štarte som však uvažovala zdieľať tu aj rôzne postrehy zo života, zážitky z mojich ciest, či len také zamyslenia, no k obsahu a k celkovému nastaveniu tohto blogu mi to pri spätnom pohľade nezapasovalo. A presne na toto bude slúžiť môj newsletter. Okrem toho sa v ňom však dozviete aj novinky z knižného sveta. 

Čo na vás čaká v mojom newslettri? (Témy sa budú pravidelne obmieňať)

- postrehy/zážitky/zamyslenia z posledného mesiaca (nebojte sa, nemám v pláne moralizovať :D )

- destinácie, ktoré som navštívila, a čo sa v nich oplatí vidieť alebo iné odporúčanie na výlet

- informácie o pripravovaných novinkách z knižného sveta (výber z rôznych kategórii rozdelené podľa zaradenia -detské, YA, krimi, ...)

- odkazy na recenzie od iných blogerov a knižných recenzentov, ktoré ma zaujali

- mesačné odporúčanie - buď zaujímavého profilu na IG, alebo produktu, či odber iného newslettra

- občasné DIY

- pravidelná mesačná súťaž 

Verím, že sa vám môj newsletter bude páčiť, a každý si v ňom nájde svoje. 

Čo sa týka pravidelnosti jeho posielania, všetko závisí od aktuálnej situácie. Poznáte to, ak ma niečo osloví alebo zaujme hneď, podelím sa s vami o to, no určite nebudem otravná a spamovať vás každý deň, či každý týždeň novým newsletterom. Ku koncu mesiaca však bude e-mail zameraný predovšetkým na pripravované knižné novinky.

Som samozrejme otvorená všetkým vašim nápadom, čo by ste radi videli, čítali, alebo sa dozvedeli. Ak máte nejaké nápady už teraz, smelo ma kontaktujte cez sekciu Kontakt.

Prihlásiť sa na odber newslettera môžete TU.

CHCEM ODOBERAŤ NEWSLETTER

Ak máš záujem o newsletter, pre odber zadaj svoju e-mailovú adresu:

Pravidlá zapojenia sa do súťaže o ceny pri aktívnom odbere newslettera:

Ako je vyššie uvedené, motiváciou na aktívny odber ti bude aj pravidelná mesačná súťaž, kde budem losovať vždy z aktuálnych odberateľov newslettera. Súťaž a výhra bude zverejnená vždy v  newsletteri a víťaz bude vylosovaný kedykoľvek počas prebiehajúceho mesiaca. Hrať sa bude vždy o niečo iné, no možnosti sú rôzne:

  • 10 € poukážka do tebou vybraného kníhkupectva
  • určená knihu
  • e-kniha
  • balíček drobností na potešenie
  • iné...


Podmienky zaradenia do súťaže uvádzam nižšie:

  • odberateľ musí mať v deň žrebovania nastavený aktívny odber
  • odberateľ musí dostať aspoň 1 newsletter od vyhlásenia súťaže - to znamená, že ak na začiatku mesiaca vyhlásim súťaž, medzi vyhlásením a losovaním súťaže musí obdržať aspoň jeden newsletter. 
  • ak sa niekto prihlási na odber newslettera tesne pred losovaním o výhru, bude zaradený až do ďalšej súťaže
  • losovať víťaza budem cez aplikáciu, každému odberateľovi bolo pri prihlásení sa k odberu pridelené identifikačné číslo, ktoré bude použité na losovanie
  • víťaza budem kontaktovať po vyhlásení súťaže e-mailom, vecná výhra mu bude doručená  Packetou, v prípade e-knihy mu bude priamo odoslaná e-kniha, poukážka mu bude tiež zaslaná na uvedený súťažný e-mail
  • Ak sa výherca neozve do dvoch týždňov od odoslania mailu a nezadá adresu na doručenie výhry vyhradzujem si právo výhru posunúť do ďalšieho losovania.
  • všetky ceny do súťaže zabezpečujem sama a súťaže nie sú nikým sponzorované. V prípade sponzorstva bude sponzor vždy uvedený.
  • Na každý jeden mesiac pripadá iba jeden víťaz - ak v jednom mesiaci príde viac newsletterov, víťaz bude vylosovaný len jeden a jeho meno bude zverejnené v prvom newsletteri nasledujúceho mesiaca. Ak v niektorom mesiaci nebude newsletter ani jeden, začiatkom nasledujúceho mesiaca budú uverejnený víťazi rovno dvaja - za predchádzajúci mesiac a aj za mesiac, v ktorom newsletter nevyšiel. 
  • pri opakovanom (3x po sebe) neotvorení newslettera budem rušiť automaticky jeho odber, aby som vedela presnejšie adresovať výhru bez zbytočného zdržania